jazzandme

Alla inlägg under april 2011

Av Amanda Bengtsson - 7 april 2011 21:59

Idag har jag varit hemma från skolan (förkyld) Passade på att bygga hinderstöd, så nu är det gjort oxå! :)

Vi ska även flytta Jazz om två veckor ist (blev tidigare) Woho! :)

men nu ska jag gå å krypa ner i lopplådan tror jag, Natti, natti! :P


//Amanda.B

Av Amanda Bengtsson - 5 april 2011 20:45

Måste bara lägga upp lite grejjor som jag vill köpa till mig och Jazz! :D

Till mig!

-----------

*Ett par ridstövlar.

*Ett par ridbyxor.

*En säkerhetsväst.

*En ridjacka.

-----------

Till Jazz!

-----------

*Senskydd (fram+bak)

*Ett träns.

*Ett schabrak.



 



Av Amanda Bengtsson - 5 april 2011 09:16

Hej! Ledsen att jag inte har hunnit blogga på ett tag nu, men det har varit så mycket just nu, men läxor och allt! I söndags red jag min lilla sötnöt Jazz det gick faktiskt rätt bra. Jag la upp lite bommar och sånt, tränafe halvhalter och baktelsvändningar, han tycker fortfarande att det är lite jobbigt i det ena varvet men jag ger inte upp! :) Om ca 1 månade (26 dagar) så flyttar vi ut Jazz hit till skokloster! Ska bli så himmla skönt att kunna gå/cykla till stallet när man har lust + att vi kommer kunna ha tillgång till både en stor och bra paddock och ridhus! :) så snart kommer jag kunna börja träna lite hoppning! WOHO! :D <3


//Amanda.B


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards